Садиба, 1890, 1911
1890 майно придбав київський купець 1-ї гільдії М. Хряков, на за-мовлення якого 1890 споруджено головний триповерховий будинок за проектом арх. О. Шіле. 1901 ділянка перейшла у спадок його численним дітям, 1904 — у власність двох дочок — Л. та В. Хрякових, які 1910—11 побудували флігель. Остання з 1916 володіла садибою одноосібно. У документі майно записане за С. Тарновським. 1939 головний будинок надбудовано четвертим поверхом. Під час поточних ремонтів флігеля зроблено перегородки в кімнатах, частково втрачено ліплений декор плафонів, паркетну підлогу, кахляні печі, фурнітуру. У 1990-х рр. проведено капітальний ремонт флігеля, надбудовано мансарди на обох будівлях.
Головний будинок, 1890 (№ 17). Чотириповерховий з підвалом, цегляний, тинькований, пофарбований, у плані прямокутний з тильними ризалітами, односекційний. Перекриття пласкі. Дах двосхилий, покрівля бляшана. Чоловий фасад на десять віконних осей оформлено з використанням елементів стилю ренесанс. Композиція ритмічна, дисиметрична. Бічні триосьові частини розкріповано та завершено парапетами на рівні даху. Розкріповки фланковано модифікованими пілястрами другого—третього та пласкими лопатками четвертого поверхів. Вертикальні членування також виявлено міжвіконними пласкими лопатками-пілястрами трьох верхніх поверхів. Горизонтальні членування утворюють профільований уступ цоколю, міжповерхові профільовані гурти та карнизи, підвіконний гурт четвертого поверху, антаблемент третього поверху з меандровим фризом, спрощений антаблемент другого поверху. Стіну на рівні першого поверху рустовано. Облямовані профільованими лиштвами прямокутні віконні прорізи на другому й третьому поверхах підкреслено підвіконними фільонками з орнаментальним заповненням у середній частині фасаду. Симетрію побудови порушує зміщений праворуч відносно центру отвір входу з прямокутною фрамугою та двостулковим фільончастим заповненням. Будинок — зразок прибуткової житлової споруди, вирішеної у стилістиці історизму.
Флігель, 1911 (№ 17-б). На ділянці зі значним уклоном поверхні землі у тильний бік.
П'яти-, шестиповерховий з мансардним поверхом, цегляний, у плані прямокутний, з ризалітами на поздовжніх фасадах. Односекційний, на 12 квартир (чотири-, п'яти- і шестикімнатні). Пласкі перекриття кухонь, санвузлів та сходових майданчиків — бетонні, житлових кімнат — дерев'яні. Дах двосхилий з бляшаною покрівлею.
Оформлений у стилі раціональний модерн з класицистичними декоративними елементами. Композиція чолового п'ятиповерхового фасаду симетрична, п'ятидільна, сформована центральним та бічними ризалітами із заокругленими профільованими наріжжями. Головну вісь позначено вхідним арковим отвором та багатодільними вікнами сходової клітки з півциркульним профільованим архівольтом між другим і третім поверхами та прямокутним на рівні третього—п'ятого поверхів, між якими вміщено ліплену орнаментальну композицію. Одноосьові розкріповки обабіч центрального ризаліту прорізано широкими, майже квадратними вікнами. По горизонталі фасад членують гурти під вікнами другого поверху та між другим і третім поверхами. Віконні прорізи і балконні отвори на третій та дев'ятій осях — прямокутні, на першому поверсі — з лучковими перемичками, з пласкими архівольтами. Ажурні ґрати балконів — геометричного рисунка. У пласких нішах над вікнами п'ятого поверху вміщено ліплений орнамент з модифікованих іонік, під вікнами четвертого і п'ятого поверхів рельєфні зображення гірлянд та вінків з дубового й каштанового листя. Загальну симетрію побудови фасаду порушують отвори проїзду та входів у приміщення першого поверху праворуч від центральної осі. Тильний фасад розчленовано двома ризалітами, один з яких пластично доповнено еркером. Під вікнами п'ятого і шостого поверхів вміщено декоративні рельєфні композиції. Завершує фасади розкріпований карниз великого виносу. Аттикові стінки над ризалітами надають силуету виразності та підкреслюють основні вертикальні елементи.
Інтер'єр оздоблено у стилі модерн. Кована огорожа парадних сходів — з мотивами пальмет і лілей. Фільончасті вхідні двері квартир у нижній частині полотнищ прикрашено орнаментом з каштанового листя. Плафони житлових кімнат декоровано орнаментальними композиціями з рослинних елементів та квітів, доповненими зображеннями музичних інструментів, кошиків з квітами, сагайдаків зі стрілами, факелів, тирсів.
Збереглися майолікові груби з гладеньких і фігурних кахлів темно-зеленого та бежевого кольорів, прилади відкривання дверей, прикрашені меандровим орнаментом і гірляндами, метласька плитка підлог. Будинок — цінний зразок житлової споруди у стилі модерн.
Садиба — зразок об'ємно-просторової організації ділянки в історичному центрі міста, сформованої у кін. 19 — на поч. 20 ст. [2075].