Історична довідка:
Споруджений за проектом інституту «Укрпроектстальконструкція». Автори проекту – інженери А.Гольдштейн, В.Кирієнко, Н.Соколова. Загальна довжина мостового переходу 474,3 м (лівобережна естакада – 82,3 м, руслова частина – 275,7 м, правобережна естакада – 116,3 м). Руслову частину моста перекрито трипрогінною нерозрізною вантовою будовою (65,85 + 144,0 + 65,85 м), симетричною відносно двох залізобетонних пілонів (заввишки 42,0 м) з радіальним розташуванням вантів, виготовлених зі сталевих канатів діам. 72,0 і 55,0 мм. Прогони перекривають дві головні балки П-подібного перерізу з відстанню між осями 9,6 м. Проїжджу частину складено з Т-подібних залізобетонних елементів завширшки 1,5 м, які спираються на внутрішні стінки головних балок.
За своїми архітектурними та конструктивними формами є цінною пам'яткою 1960-х рр.
Тепер закритий для руху.
Текстовий опис стану пам'ятки
Міст руйнуєтся. Та частина, яка знаходиться понад водою, спирається на металеву конструкцію, решта мосту виглядає небезпечною. В асфальтовому покритті мосту є діри із яких стирчать проводи, опори руйнуються, не кажучі вже про облуплену фарбу.