Садиба аптекаря Фроммета М. Д. 1873, 1882, в якій проживали Оболонський М. О., Флоринський Т. Д.
Роботами керував міський арх. П. Спарро. 1882 технік-арх. П. Воронцов розробив проекти триповерхового житлового будинку з аптекою на бульварі (№ 36-а) та триповерхового об'єму на вул. М. Коцюбинського (№ 14), а також одноповерхового господарського флігеля у дворі. На межі 19—20 ст. флігель перероблено на чотириповерховий житловий будинок (№ 36-б). У головному будинку було 36 кімнат, з них шість належало власнику, інші здавалися в найм. Окремі приміщення комплексу використовувалися як казарми, музична школа, жіночі курси. Тут містився популярний готель «Київ». Забудова садиби збереглася без значних змін. Бульв. Шевченка, 36 Головний будинок (№ 36). На розі з вул. М. Коцюбинського, на червоних лініях забудови. Первісно на кожному поверсі містилося по дві квартири: п'яти і шестикімнатна. Згодом частину приміщень першого поверху відведено під магазини. Чотириповерховий з підвалом, цегляний, пофарбований, у плані прямокутний. На осі симетрії плану — центральний п'ятиповерховий ризаліт зі сходовою кліткою. Оригінальності симетричній об'ємній композиції надають гранчасті алькери, завершені восьмигранними вежами, що височать над рівнем даху. Планування дворядне, секційне. Перекриття наземних поверхів пласкі, підвального — склепінчасті. Дах вальмовий на дерев'яних кроквах, покрівля бляшана. Завдяки майстерній компоновці архітектурних форм і застосуванню мотивів романсько-готичної архітектури типовому за структурою житловому будинку надано вигляду середньовічного замка-палацу.
Для архітектури чолового і бічного фасадів характерне зростання декоративності догори. На майже позбавлений оздоб нижній поверх спирається середній ярус, що охоплює другий і третій поверхи, об'єднані пласкими арковими нішами. Кожному з отворів першого ярусу основного поля стіни відповідає вікно-біфорій середнього ярусу. Розділені вузенькими імпостами, менші вікна четвертого поверху нагадують аркатурний фриз, увінчаний розвиненим карнизом. Композиційними акцентами чолового фасаду є високі башти алькерів і аттик центрального ризаліту, завершені декоративними машикулами та пінаклями. Архітектурний декор, що складається з півколонок та пілястр, поребриків, підвіконних нішок у формі хрестоцвітів і прикрашених шестипелюстковими квітками круглих розеток тощо, виконано з лекальної цегли. Над вхідним отвором у центральному ризаліті — широкий балкон другого поверху.
В інтер'єрі частково збережене оздоблення стель у формі дрібних гуртів та карнизів невиразного рисунка.
Бульв. Т. Шевченка, 36. План третього поверху.
Вул. М. Коцюбинського,14.
Готель (вул. М. Коцюбинського, 14). На червоній лінії забудови вулиці. Триповерховий, цегляний, пофарбований, у плані наближений до прямокутного, з тильним ризалітом. Планування коридорного типу з двобічним розташуванням приміщень (тепер змінене). Перекриття пласкі. Дах двосхилий на дерев'яних кроквах, покрівля бляшана. Ритмічний за композицією, скромно вирішений чоловий фасад відзначається гарними пропорціями, застосуванням аркових вікон і квіткових розеток, властивих фасадам наріжного будинку. Бульв. Т. Шевченка, 36-а. Житловий будинок (№ 36-а). На червоній лінії забудови бульвару. Первісно на першому поверсі містилася аптека, на верхніх — дві багатокімнатні квартири. Триповерховий з підвалом, цегляний, пофарбований, у плані прямокутний, з невеликим тильним флігелем вздовж західного брандмауера (призначався для кухонь), від головного будинку на рівні першого поверху відокремлений проїздом у двір. Планування мішаного типу — коридорно-анфіладне. Вісь вестибулю і сходової клітки зміщено в бік проїзду. Перекриття пласкі. Дах двосхилий на дерев'яних кроквах, покрівля бляшана.
У застосуванні мотивів готичної архітектури (стрілчастих вікон на третьому поверсі, зубців, вертикальних елементів у вигляді гранчастих навісних колонок тощо) простежується спроба досягти стилістичної єдності з сусіднім будинком. Композиція складається з двох частин: симетричної за побудовою семивіконної та невеликої двовіконної вставки над проїздом. Вісь симетрії з розташованим на ній входом в аптеку підкреслено прямокутним у перерізі еркером другого поверху та тридільним аттиком (декоративна башта на даху втрачена).
В інтер'єрі привертає увагу ліплення стель вестибуля і торговельної зали аптеки. Плафон останньої прикрашає вишукана за рисунком розетка з рослинним орнаментом та кутові круглі медальйони з фігурками путті.
Бульв. Т. Шевченка, 36-б.
Флігель (№ 36-б). На тильній межі ділянки, у другому ряді забудови, паралельно червоній лінії бульвару. Чотириповерховий, цегляний, пофарбований, у плані прямокутний. Композиція чолового фасаду ритмічна. Простий ритм прямокутних віконних прорізів підкреслено пласкими лопатками у простінках. Вікна акцентовано замковими каменями та підвіконними фільонками. По вертикалі фасад членують міжповерхові гурти, завершує профільований карниз, підкреслений низкою сухариків. Чотири ряди балконів з ажурними ґратами оригінального рисунка пожвавлюють його суху пластику.
Садиба — один з найяскравіших зразків київського житлового будівництва доби ранньої еклектики.
На поч. 20 ст. (до 1913) в садибі проживав Оболонський Микола Олександрович (1856—1913) — лікар, учений, вихованець Харківського університету (1881). Екстраординарний (з 1889), ординарний професор (з 1893), завідувач кафедри судової медицини (1889— 1913), декан медичного факультету Університету св. Володимира (1902— 13). Товариш голови Київського психіатричного товариства, голова Київського товариства любителів природи. Автор ряду праць та підручників з судової медицини.
Бл. 1905—19 у квартирі № 3 головного будинку жив Флоринський Тимофій Дмитрович (1854—1919) — історик-славіст, мовознавець, доктор слов'янської філології (з 1888), чл.-кор. Південнослов'янської АН (з 1890; у Загребі), Сербської Королівської АН (з 1897), Імператорської Санкт-Петербурзької АН (з 1898), Чеської Імператорської АН (з 1898).
Професор, завідувач кафедри слов'янської філології (1888—1907), декан історико-філологічного факультету (1890— 1905), заслужений ординарний професор (з 1907) Університету св. Володимира. 1893 першим в університеті запровадив викладання на історико-філологічному факультеті історії південних та західних слов'ян, постійно знайомив викладачів та студентів як університету, так і слухачок Вищих жіночих курсів, де він також викладав, з новітніми зарубіжними виданнями із слов'янознавства, багато друкувався на сторінках «Университетских известий». 1876—1901 — заступник голови Київського слов'янського благодійного товариства, з 1884 редагував його орган — «Славянский ежегодник». Був дійсним членом Московського археологічного товариства (з 1896), почесним членом Болгарського та Санкт-Петербурзького благодійного слов'янських товариств, Історичного товариства Нестора-літописця (з 1907).
За фундаментальний твір «Лекції з слов'янського мовознавства» удостоєний Ломоносівської (1897, ч. 1) та ім. О. Котляревського (1898, ч. 2) премій Імператорської Санкт-Петербурзької АН.
12 травня 1919 заарештований Всеукраїнською надзвичайною комісією, в числі інших інтелігентів звинувачений у контрреволюції і розстріляний 15 травня без суда та слідства. Похований на Лук'янівському цвинтарі в загальній могилі. Реабілітований 1992.
Тепер споруди садиби — житловоофісні з торговельними приміщеннями на першому поверсі [2017].