Історична довідка:
1900р. він склав ще кілька проектів одно- та двоповерхових цегляних і дерев'яних флігелів, але не всі з них були реалізовані. 1910 домоволодіння придбала М. Бранд і розширила його за рахунок придбаної у 1912 ділянки на вул. Жилянській, 84, де групувалися господарські споруди (не збереглися). Головний будинок (№ 89). На червоній лінії вулиці, в ряді різночасової забудови. Споруда майже не відрізняється від проекту, хоча деякі важливі елементи не збереглися, зокрема, завершення центральної частини будинку у вигляді парапету з балясин і шатрової бані зі шпилем, яка була вкрита лусковою бляхою. Чотириповерховий з напівпідвалом, з боку подвір'я п'ятиповерховий за рахунок невеликого падіння рельєфу в бік вул. Жилянської. Цегляний, тинькований, у плані П-подібний, з розвиненими в глибину подвір'я бічними крилами. Перекриття пласкі. Дах двосхилий над основним об'ємом, односхилий над дворовими крилами, з бляшаним покриттям. Має одну секцію з парадними і двома чорними сходами. За первісним плануванням на другому — четвертому поверхах розміщувалися по дві п'яти- кімнатні квартири з коридорним двобічним розташуванням кімнат. Службові приміщення квартир (кухню, ванну кімнату тощо) було винесено у дворові об'єми.
Оздоблений у стилі історизм з елементами неоренесансу. Композиція головного фасаду симетрично-осьова. Вісь симетрії виділена слабо виявленим ризалітом. На центральній осі розташований головний вхід, який за проектом був доповнений ажурним металевим піддашшям (втрачено). Збереглася лише частина автентичного дверного заповнення з різьбленням по дереву. Поруч з парадним входом влаштовано проїзд на подвір'я, який первісно закривався ажурними металевими воротами авторського рисунка (втрачені). Не збереглися також автентичні ажурні ґрати балконів, виконані з гнутого штабового металу, орнамент яких був побудований на поєднанні різноманітних волютоподібних арабесок. Вертикальне членування фасаду підкреслено багатодільним вікном парадних сходів видовжених пропорцій, що фланкується рустованими лопатками та напівколонами, канелюрованими в нижній частині. Прямокутні вікна третього поверху й вікна з напівциркульними завершеннями четвертого поверху розташовані обабіч центрального вікна і також об'єднані по висоті напівколонами. Насиченість декору на фасаді зростає знизу догори. Вікна четвертого поверху завершено профільованими архівольтами й утворюють своєрідний аркатурний ряд, що надає будинку урочистості. Дворовий фасад має стриманий архітектурний декор, змодельований в цеглі.
Флігель (№ 89-б). У глибині садиби, паралельно червоній лінії вулиці. Чотириповерховий, цегляний, пофарбований, у плані прямокутний. Перекриття пласкі, дах двосхилий, з бляшаним покриттям.
Оздоблений також у стилі історизм з елементами неоренесансу. Композиція фасаду симетрично-осьова. Центральну частину виділено лопатками. Прямокутні віконні прорізи завершуються сандриками. Міжповерховий і вінцевий карнизи підкреслено орнаментальним рядом зубців. Декор фасаду майже відсутній, що є типовим для споруд другого ряду забудови.
Обидві будівлі — характерні зразки втілення творчої манери арх. А.-Ф. Краус- са і являють цінність як елементи цілісної забудови садиби рубежу 19 — 19 ст., сформованої за проектом одного автора.
Тепер на першому поверсі будинку № 89 салон краси «Нефертіті» та магазин, у № 89-б офіси.
Є наступні зміни на фасаді
Шкляні або пластикові балкони, Кондиціонери, Прибудови, Великі вивіски комерційних установ, Інше, сітка між першим та другим поверхом