Історична довідка:
Рішення щодо прокладання дороги від вул. Олександрівської (тепер вул. М. Грушевського) до дніпровських схилів із влаштуванням підвісного пішохідного моста було ухвалено Київською міською думою у листопаді 1902. Практичні роботи з розпланування алеї розпочато у травні 1909. Того ж року в травні—червні Є. Патон розробив проект моста. Гідротехнік С. Коклик здійснив розвідувальне буріння; під керівництвом інж. А. Страуса під опори моста забито 12 паль. 31 жовтня розпочато складання конструкцій, виготовлених на заводі Гретера, Криванека і К° із заліза вітчизняного виробництва, якість якого перевірялася в лабораторії механічних майстерень Політехнічного інституту. Будівельний підрядник — інж. М. Смирнов. 31 березня 1910 конструкції склепано, 19 серпня закінчено будівельні й монтажні роботи. 22 листопада 1910 міст прийнято до експлуатації. Роботи з благоустрою навколишньої території (керівник — інж. П. Лебедєв) тривали з червня 1910 до осені 1911. Було виконано значний обсяг земляних робіт з облаштування (на місці сухого яру) Петрівської алеї, прокладання і брукування проїжджої частини та хідників, зміцнення схилів, спорудження підпірних стін, прокладання дренажу тощо. Алею прикрасив фонтан (не зберігся), перенесений під керівництвом інж. М. Єгорова та майстра І. Рудницького з пл. Царської (тепер — Європейська).
Внаслідок корозії металу через 70 років виникла необхідність реконструкції споруди, яку здійснили «Укрпроектстальконструкція» та інші спеціалізовані установи. 1983 міст відтворено як точну копію попереднього з високоміцної клепаної сталі. Деталі виготовлено на Дніпропетровському заводі металоконструкцій. Старі металеві конструкції 1983 перевезено до Національного історико-етнографічного заповідника «Переяслав».
Міст – віадук, пішохідний, однопрогінний, консольно-балочний, сталевий, клепаний. Складається з серпоподібної аркової ферми прогоном 36,0 м з двома бічними консолями. Ферма з розкосами, яка в поперечнику має трапецієподібну форму, спирається на одну рухому й одну нерухому опори. Кінці консолей, що не мають розкосів, з'єднані між собою затяжкою, склепаною з верхнім поясом ферми. Настил моста по металевих поздовжніх і поперечних балках дощаний; огорожа — ажурні металеві ґрати з рисунком, складені з трикутних, напівциркульних та у формі трилисника елементів.
Споруда є окрасою наддніпровських парків [857].
Текстовий опис стану пам'ятки
Металоконструкції мосту після реконструкції 1983р знаходяться в нормальному стані. В 2016р проведено заміну деревяного покриття. Підпірні камяні стіни знаходяться в задовільному стані, але потребують ремонту, так як порушені окремі елементи декору, наявні щілини.