Історична довідка:
Будівництво другого у Києві залізничного моста почалося 1915 з метою утворення навколо міста замкненого залізничного кільця. Завершений 1929 під орудою організації «Військпроект 401» (головний інж. В. Кохан) у дещо зміненому відносно первісного проекту вигляді (підмостовий габарит підвищено на 7 м). Отримав назву Петрівський у зв'язку з перейменуванням району Подолу на відзначення 50-річчя голови ВУЦВК Г. Петровського. Визнавався найкрасивішим київським мостом. Підірваний 1941 при відході з Києва Червоної Армії. Тимчасово відновлений; під час битви за Київ 1943 зруйнований нацистськими окупантами. З липня 1944 до листопада 1945 відбудований. 1964—66 та 1990—98 проводилася заміна руслових і заплавних прогонів. Роботи з реконструкції тривають. Мостовий перехід (заг. довж. понад 1,5 км) складається з руслової (правобережної) та заплавної (лівобережної) частин. Прогони руслової частини (заг. довж. 330 м) перекриті розрахованими на проїзд нижньою частиною трапецієподібними за абрисом ґратчастими металевими фермами з паралельними поясами, прогони естакади — подібними прямокутними фермами з проїздом у верхній частині. Масивні бетонні опори встановлені на фундаментах з кесонів.
Міст є важливою складовою транспортної інфраструктури міста [851].
Текстовий опис стану пам'ятки
Частина мосту, розміщена над Набережно-Рибальською вулицею завішана рекламними щитами. Доступ на сам міст обмежений, тому оцінити його стан немає можливості.