1890 - 91 на Лук'янівській пл. було влаштовано парк кінної міської залізниці, 1894—95 переобладнано для електричних трамваїв. На поч. 20 ст. територію парку поступово забудовано новими спорудами. Будинок електричної станц і ї (1909—10, арх. К. Остроградський). Цегляний, у плані прямокутний, значно витягнутий у глибину ділянки, на підвалі. Первісно у фронтальній частині мав зальну внутрішню структуру з трьома ярусами вікон, у тиловій частині — триповерхову. Пізніше, у зв'язку зі зміною функціонального призначення, перебудований на суцільний триповерховий з коридорним двобічним плануванням і невеликого залою у фасадній частині. Перекриття плоскі, над залою — по металевих фермах. Оформлений у стилі модерн. Головний фасад завершено лучковим фронтоном з вежоподібними виступами; має тридільну симетричну композицію, підкреслену чотирма потужними контрфорсами. Окреслення фронтону повторено у формі великого тридільного верхнього вікна. Бічні фасади розчленовано лопатками й фігурними фільонками над вікнами третього поверху. Призначався для розміщення чотирьох дизельних двигунів, що забезпечували електроенергією трамвайну мережу. Будинок зазнав значних руйнувань під час фашистської окупації. У повоєнні роки перетворений на конторське приміщення. Споруда є цікавою пам'яткою промислової архітектури. Тепер — виробничі цехи енергопостачання трамвайного ремонтно-експлуатаційного депо № 7. Конторський будинок (первісно приміщення контори та кондукторської). Двоповерховий, цегляний, асиметричний за композицією. Виконаний у стилі раціонального модерну. Планування коридорного типу, вхід — з боку подвір'я. Завершений щипцем вуличний фасад розчленовано по всій висоті канелюрованими в нижній частині лопатками. Сходову клітку на бічному фасаді виявлено невеликим ризалітом, до якого на рівні верхнього поверху прилягає балкон на масивній аркоподібній консолі. Правий бічний фасад вирізняє асиметрично розташоване на першому поверсі підковоподібне тридільне вікно, вісь якого підкреслено балконом і вінцевим трапецієподібним фронтоном. Тепер — адміністрація трамвайного ремонтно-експлуатаційного депо № 7. Диспетчерська і прохідна. Одноповерхова, цегляна, виконана в одній стилістиці з основними будівлями. До забудови парку входять також великі приміщення для вагонів (неодноразово перебудовані) та сучасні технічні споруди. У 1920—90-х рр.— Трамвайне ремонтно-експлуатаційне депо ім. В. І. Леніна. Ряд працівників депо загинули під час Великої Вітчизняної війни; на їхнє пошанування відкрито пам'ятний знак з граніту у сквері на Лук'янівській пл. (1983, арх. О. Стукалов, ск. Н. Дерегус). Тепер — Лук'янівський трамвайний парк [725].
Охоронний номер
Конторська будівля трамвайного депо (буд. № 7-б) -№208
№ та дата рішення про взяття під охорону
Конторська будівля трамвайного депо (буд. № 7-б)- Рішення виконавчого комітету Київської міськради народних депутатів від 18.11.1986 № 1107 пам"ятка архітектури
Будинок електричної станції Лук'янівської міської залізниці - Наказ Головного управління охорони культурної спадщини від 25.06.2011 № 10/38 -11 архітектура та містобудування
Є наступні зміни на фасаді
, Конторська будівля трамвайного депо (буд. № 7-б) - не використовується, руйнується. Будинок електричної станції Лук'янівської міської залізниці - майже зруйнований під будівництво ТЦ