Історична довідка:
1902 ділянка була подарована І. Слинку (з 1911 обіймав посаду гласного Київської думи), який і був замовником нового будівництва в садибі. Проект шестиповерхового з мансардою житлового будинку та служб Міська управа затверджувала двічі: в квітні 1910 та в серпні 1911. Автором проектних креслень, датованих серпнем 1910 з позначкою «СПб» (виконані у Санкт-Петербурзі), був цивільний інж. П. Сватковський (Свадковський), перший чоловік сестри І. Слинка Л. Сватковської. На проекті представлено дві зблоковані торцями Т-подібні секції, вирішені у формах раціонального модерну з нетиповими для забудови Києва мотивами т. зв. північного модерну. Між ними влаштовано арковий проїзд. Головний фасад мав асиметричну композицію з розвиненою вінцевою частиною, що складалася з щипців та шпилястих башт. Торговельні приміщення першого поверху та призначені для кінотеатру зали другого поверху виділялися великими вітринними вікнами.
Первісне вирішення чолового фасаду було дещо змінене в процесі будівництва, йому було надано більшої симетрії. Її утворили два великі бічні щипці, бічні вузькі розкріповки сходових вузлів з високими зрізаними щипцями та еркер над центральним проїздом на висоту двох поверхів, також завершений трикутним щипцем. Пластичне декорування — орнаментальні мотиви на балконних балюстрадах — доповнене двома маскаронами над порталами головних входів. Сучасники вважали їх портретними зображеннями власників будинку. Через великі прорізи вітрин на першому поверсі в стінах з'явилися тріщини. Роботи з укріплення будинку виконав цивільний інж. О. Кобелєв зі своїм помічником Н. Паскевичем, після чого останній влаштував на другому поверсі кінотеатр «Одеон» (восени 1912).
1918 у будинку здавались у найм 34 приміщення. Сам господар жив у семикімнатній квартирі на другому поверсі дворового флігеля. Під час Великої Вітчизняної війни будинок постраждав від пожежі. Технічний проект відбудови споруди розроблено 1948 - 49 Державними архітектурними майстернями, автор — арх. В. Жуков. Проект реконструкції фасаду рекомендовано до реалізації 1952.
Шестиповерховий, цегляний, у плані прямокутний, двосекційний. Головний фасад симетричний, вирішений у формах т. зв. північного модерну: колотий граніт, тиньк під «шубу», трикутні щипці. Вітрини магазинів та лоджій другого поверху створюють враження своєрідного цоколю. Балкони різноманітної форми з металевими огорожами надають фасаду особливої виразності. Первісне оздоблення інтер'єрів та планування квартир з двостороннім розташуванням кімнат не збереглося. У композиційно-стильовому відношенні будинок представляє рідкісний для забудови міста межі 19—20 ст. зразок архітектури «північного» модерну, в якому гармонійно поєднано риси раціоналістичної та ретроспективної (національно-романтичної) стильових течій модерну.
1908 - 18 шестикімнатну квартиру № 1 на третьому поверсі орендував київський Клуб російських націоналістів — впливова на свій час антиукраїнська організація, створена 19 березня 1908. До її складу входили представники київської інтелектуальної верстви, які стояли на ґрунті українофобії. З часу заснування клубу до початку 1-ї світової війни його кількість зросла з 74 до 738 осіб, відділи були відкриті в Черкасах, Одесі, Полтаві, Кременчуку та інших містах України. У різні роки клуб очолювали гласний Київської міської думи А. Моссаковський, В. Чернов та ін. Справжнім керівником і рупором київських російських націоналістів був А. Савенко — випускник місцевого університету, популярний журналіст, член Державної думи, голова клубу з 1914. Російські націоналісти вели активну боротьбу проти поширення творів Т. Шевченка, відкриття йому пам'ятників та широкого святкування 100-річчя від дня народження, протиставляли Кобзареві М. Гоголя, який писав свої твори російською мовою. Вони дискредитували ідею українського національного руху на території України, називаючи це боротьбою російських патріотів проти «мазепинства», усіляко паплюжили українську історію, культуру, мову, називаючи їх «жаргоном і вигадками М. С. Грушевського». Київські російські націоналісти підтримували тісні стосунки з прем'єр-міністром Російської імперії П. Столипіним та Київським губернатором О. Гірсом. Саме з подачі членів клубу П. Столипін видав 1910 циркуляр, в якому відніс українців до «інородців». Російські націоналісти, окрім боротьби проти української ідеї, брали активну участь у політичному житті імперії, в результаті чого серед членів клубу наприкінці 1913 відбувся розкол на лівих і правих, вони почали утворювати тимчасові союзи з різними монархічними партіями, брати участь у роботі Державної думи. До складу III Думи увійшло вісім членів клубу, до IV — 12. Упродовж усього періоду існування він зазнавав нищівної критики з боку провідних учасників українського національного руху - Д. Дорошенка, С. Петлюри, М. Порша, Є. Чикаленка та ін. У лютому 1918 приміщення клубу розгромили і пограбували більшовики, вони ж 1919 розстріляли переважну більшість членів організації. в будинку містилася редакція журналу «Українська кооперація». За цією адресою було підготовлено останній номер часопису. Раніше редакція працювала на вул. Червоноармійській, 25.
1953 - 85 у квартирі № 26 проживав Донець Григорій Прокопович (1913— 85) — письменник, перекладач, юрист, державний діяч. 1962—85 обіймав посаду вченого секретаря спочатку Урядового комітету, надалі — Комітету з Державних премій Української РСР ім. Т. Шевченка. Член Спілки письменників України (з 1953). Автор понад 20 поетичних збірок, зокрема «З братами вірними» (1955), «Славлю молодість» (1976). У драматичній поемі «Серце Прометея» (1964) створив образ Т. Шевченка, збірку «В краю Кобзаря» (1961) присвятив минулому і сучасності шевченківського краю. Був упорядником багатьох літературних видань. Перекладав з російської українською твори В. Брюсова, О. Суркова, О. Форш та інших письменників. Тепер на першому поверсі торговельні приміщення [1974].