Історична довідка:
Заснований в 1904 році. За 2 роки Васильківський трамвайний парк, розташований на південній околиці Києва, був перетворений в вагоноремонтні майстерні. Спочатку проводився тільки ремонт вагонів, але потім також почався їх випуск. У 1920-30 роки підприємство називалося «Завод імені Т. Домбаля» і випускало двовісні моторні та причіпні вагони, в передвоєнні роки була також випущена невелика партія чотиривісних вагонів.
У 1928, 1958, 1984 рр. виготовляв вагони для київського фунікулера.
Після війни завод продовжував ремонт і випуск трамвайних вагонів, також був освоєний ремонт і випуск тролейбусів. Зокрема, до 1968 року випускалися трамваї КТВ-55 і КТП-55 (моторні та причіпні), КТВ-57 (двосторонні), тролейбуси марки «Київ» (всього 6 моделей).
У 1963-1975 рр. велися роботи з проектування вагонів монорельса, а також тягового приводу до них. Випущено кілька дослідних зразків (в пасажирській експлуатації не знаходилися).
Тут на початку липня 1941 був створений загін народного ополчення Трамвайного заводу ім. Ф.Дзержинського (тепер — ВАТ «Київський завод електротранспорту»). У липні-вересні 1941 загін бився з нацистськими загарбниками на підступах до Києва у районі Голосіївського лісу. Командир підрозділу - директор заводу М. Авасафян, поранений шість разів, відмовився від госпіталізації й до останньої хвилини свого життя залишався на бойових позиціях.
1970 на фасаді адміністративного корпусу заводу відкрито меморіальну дошку з чорного граніту з анотаційним написом (арх. В. Шевченко) [991].
Є наступні зміни на фасаді
Інше, Фасад будинку і частина допоміжних будівель облаштовані утеплювачем і металевою облицьовкою