Міст Південний (Південний мостовий перехід)

Бажана Миколи просп.
Історична довідка:

Автори проекту Г. Фукс (головний інж.), інж. М. Корнієв, арх. О. Гаврилов. Призначений для руху автотранспорту та поїздів метрополітену Сирецько-Печерської лінії. Загальна довжина мостового переходу понад 10 км. До його складу входять міст через Дніпро (довж. 1,27 км) однопілонної вантової будови, що має судноплавний прогін 270 м, та залізобетонні естакади довж. бл. 2 км. Автотранспорт рухається по шести смугах, по три в кожному напрямку, посередині між ними, по відокремленій суцільною огорожею ділянці, йдуть поїзди метрополітену. Використання в конструкціях моста од­ночасно залізобетону й сталі обумовлено технічною й архітектурною доцільністю. Залізобетонний пілон (вис. 120 м) з вантами, натягненими як струни в арфи, підтримують тонку прогінну будову й надають величезній споруді легкості.

Інженерні вирішення, використані при спорудженні Південного моста, відзначені 1989 Державною премією СРСР.

Дата побудови
Початок будівництва - 1983, кінець - 25 грудня 1990 р.
Охоронний номер
б/н
№ та дата рішення про взяття під охорону

не знайдена в реєстрі

Є наступні зміни на фасаді
Великі вивіски комерційних установ, Інше
Текстовий опис стану пам'ятки

На опорах мосту присутнє графіті. Є ділянки металевих конструкцій вкриті іржею. Вздовж наземних частин мосту на обох берегах розміщено багато білбордів та (над мостом) вивісок комерційних компаній. В безпосередній близькості від мосту з боку просп. М. Бажана облаштовано паркування.

Відповідальний волонтер
Катерина Тетяненко; Олександра Уралова
Дата створення
06.06.2013