Історична довідка:
Автори проекту Г. Фукс (головний інж.), інж. М. Корнієв, арх. О. Гаврилов. Призначений для руху автотранспорту та поїздів метрополітену Сирецько-Печерської лінії. Загальна довжина мостового переходу понад 10 км. До його складу входять міст через Дніпро (довж. 1,27 км) однопілонної вантової будови, що має судноплавний прогін 270 м, та залізобетонні естакади довж. бл. 2 км. Автотранспорт рухається по шести смугах, по три в кожному напрямку, посередині між ними, по відокремленій суцільною огорожею ділянці, йдуть поїзди метрополітену. Використання в конструкціях моста одночасно залізобетону й сталі обумовлено технічною й архітектурною доцільністю. Залізобетонний пілон (вис. 120 м) з вантами, натягненими як струни в арфи, підтримують тонку прогінну будову й надають величезній споруді легкості.
Інженерні вирішення, використані при спорудженні Південного моста, відзначені 1989 Державною премією СРСР.
Є наступні зміни на фасаді
Великі вивіски комерційних установ, Інше